לעבור דירה – כבר לא כזה נורא: מה אתם צריכים בשביל מעבר קל, פשוט והכי פחות מייאש?

מי אוהב לעבור דירה? האמת היא שאף אחד. אין זה פשוט לארוז ואין זה פשוט לפרוק מחדש את כל הציוד. אין זה פשוט לקחת כמה ימי חופש רק עבור סידורים ואין זה פשוט לנקות את הדירה שעוזבים ואת זו שאליה עוברים. אין זה פשוט לעדכן את סך הרשויות על המעבר ואין זה פשוט לשמור את כל הציוד השביר במצב מושלם. עם זאת, לעבור דירה זה גם לא כ"כ נורא, במיוחד כאשר מאורגנים עם סך הציוד הנחוץ, מסודרים מבחינת תרחיש פעולה ולוח זמנים, ונעזרים באנשי המקצוע הנכונים. גם אתם עומדים לעבור דירה? קבלו במתנה מספר טיפים שיהפכו את התרחיש להרבה יותר נעים וידידותי למשתמש.

אורזים לבד? קבלו 3 כללי זהב!

לא רוצים להזמין חברת אריזה, אלא מעדיפים לחסוך את ההוצאה? מעולה. כל שעליכם לעשות זה רק להקפיד על 3 כללי זהב: ראשית לארגן מראש את סך חומרי האריזה, כך שברגע האמת לא ייחסר דבר. שנית, לכתוב על כל קרטון מה הוא מכיל ולאיזה חדר בבית החדש הוא מיועד, ולבסוף רצוי להתחיל לארוז כ-4 ימים לפני תאריך היעד ובמקביל להכין רשימה של ציוד שאורזים ביום של המעבר. כדי לצלוח היטב את המשימה מוזמנים לרכוש אריזות קרטון למעבר דירה מוצלח בget packing. מדובר באתר שמציע לרכוש קרטונים בשלל גדלים ושאר אמצעי אריזה משלימים, כגון סרט דבק, נייר אריזה, פצפצים וכדומה, ואף מבלי שנדרשים לחשב את כמות הארגזים – פשוט מזמינים בהתאם לכמות החדרים.

 

 

להכין רשימה

אין ספק שלקראת מעבר, לרשימות יש מקום של כבוד. מוטב להכין רשימה של כל מה ששמים בתיק הקטן שנשאר צמוד אליכם בעת המעבר. רשימה של כל הגופים שיש לעדכן בדבר המעבר כמו אינטרנט, בזק, ארנונה, בעלי מקצוע שקשורים בבניית בית פרטי ומעבר אליו וכו'. רשימה של כל מטלות הניקיון שנדרשים לבצע לפני שמשאירים את הנכס מאחור וכדומה. מכאן כפי שניתן להתחיל להבין, יש לא מעט משימות, ועל כן טוב להכיר את אתר get packing. האתר יסגור לכם את הפינה לגבי כל מה שנוגע לרכישה של חומרי אריזה, חומרי ניקיון ואמצעי שיפוץ. באופן שכזה זוכים לחסוך זמן ואף אין צורך להתרוצץ בין כמה מוקדים, ובעצם אין צורך כלל להתרוצץ, פשוט מזמינים אונליין כל מה שנחוץ.

בוחרים בחוכמה את תאריך המעבר

אם אתם יכולים לבחור את המועד של המעבר, יש לוודא שמתייחסים היטב למגוון פרמטרים חשובים. מה אם כן מוטב לקחת בחשבון לגבי בחירת המועד? ובכן כדאי לבחור יום שבו לא צפוי לרדת גשם, כדאי לבחור יום שבו הילדים במסגרות עד שעה יחסית מאוחרת, כדאי לבחור יום שקרוב כמה שניתן ליום שבת או ליום חג כדי שיהיה לכם יום מלא להתעסק עם פריקת וסידור הציוד, ואפילו כדאי לבחור יום שאינו קרוב לסוף החודש, ימים שלרוב מלאים בסידורים משלימים.

דברים שלא להביא בחשבון

תמיד יש דברים ששוכחים לעשות, ועל כן חסכנו לכם לשבור את הראש. היעזרו ברשימה בבאה: שבוע לקראת המעבר תתחילו לנקות את המקרר ותימנעו מקניות לא הכרחיות של מוצרי מזון. מה עוד? תשאירו לכם מזומן בצד, בין אם כדי לתת טיפ לאנשי המקצוע ובין אם לקפוץ לסופר לקנות משהו ששכחתם. והכי חשוב תשכפלו בהקדם את המפתחות של הבית החדש.

נגישות