הילד חוגג בגן? אל תשברו את הראש: מתנות שוות לגן של ילדיכם

מתנות ליומהולדת

יום ההולדת הוא אחד הימים המשמחים ביותר אצל ילדים רבים. ביום מיוחד זה, רוב ההורים בוחרים לחגוג לקטנטן/ה שלהם בגן עם כל החברים והחברות. אז יש לכם עוגה מהממת וטעימה, כיבוד קל ושתייה, ניפחתם בלונים צבעוניים וסגנוניים, שמתם זר על ראשו של הילד והלבשתם אותו במיטב הבגדים, ודאגתם כמובן למשחקי חברה כיפיים ומגבשים. אז מה חסר? מתנות לילדי הגן, שישאירו להם מזכרת יפה ומרגשת מיום שכולו כיף. לא יודעים באיזו מתנה לבחור? במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר רעיונות למתנות שוות לגן של ילדיכם.

תמונות

תמונות למזכרת יכולות להיות רעיון נהדר לשי לילדי הגן של ילדכם. למעשה עומדות בפניכם מגוון אפשרויות לפיתוח תמונות. תוכלו להדפיס תמונות על בלוק עץ בגודל קטן עד בינוני, וכך מקבל המתנה יוכל להציב אותו בכל מקום בבית. וכן תוכלו לפתח תמונה בקטן על מחזיק מפתחות שיתחבר לתיק של הילד או למפתחות שלו. אילו תמונות לבחור? ובכן, בפניכם עומדות מספר אפשרויות: תוכלו לבחור תמונה של הילד/ה שלכם כאשר הוא מצולם עם חברו בטיול או בפעילות אחרת למשל, או שתוכלו לדאוג לצלם אותם במהלך יום ההולדת. תוכלו לשים תמונה של החבר בלבד או של ילדכם בלבד. את כל האפשרויות שהצגנו ניתן ללוות עם כיתוב שיציין את יום ההולדת, למשל "מזכרת מיום ההולדת של … (השם של ילדכם)" לצד תאריך יום ההולדת.

משחקים

כיום יש מגוון רחב של משחקים קטנים וחמודים שאפשר לקנות בכמות ולחלק לילדים החמודים. יש מגוון משחקי חשיבה, כמו פאזלים קומפקטיים, משחקי מים עם לחצנים שבעזרתם ניתן לקלוע את הטבעות לתושבת שלהן, ערכות תפירה חמודות (שימו לב שזה יתאים לגילם של ילדי הגן. זה לא יתאים לילדים קטנים מדי), ערכות צביעה קטנות וכן צביעה בחול. תוכלו לרכוש גם כל מיני משרוקיות מגניבות, כדורי משחק קטנים, ואפילו מחברות או פנקסים קטנים שבהם הילדים יוכלו לצייר או לתרגל כתיבה.

משחק שווה לגן

מצד אחד תוכלו ללכת על הכיוון הקלאסי ולחלק מתנה אישית לכל ילד בנפרד בגן. עם זאת, תוכלו לקנות משחק אחד שווה במיוחד שישמש את כל ילדי הגן, או מספר משחקים שונים שיכולים להעסיק אותם בכיף בהפסקות. כמובן שתוכלו להתייעץ עם הגננת ולשאול האם יש צורך מסוים במשחק שחסר בגן וכדאי לקנות. ניתן לרכוש כדור משחק כמו כדורגל ואף כדור קליל וסל שניתן לתלות על הקיר או כזה שניתן להציב בחדר או בחצר; משחקי חשיבה כמו פאזלים (שכן חשוב להתחשב ברמת הקושי ובגודל החלקים ובגודל הפאזל, שיתאימו לגיל ילדי הגן) או משחקי קופסה נוספים כמו קש-קשים; משחקי הרכבה – הקלאסי הוא לגו, אבל יש גם קוביות ומשחקים נוספים שכדאי לבדוק. אפשר לתת במתנה לילדי הגן מכונית או טרקטור שווה, או אפילו בובות חמודות שיוכלו לשחק איתן או להציב אותן ליופי בגן.

לסיכום

במאמר זה הצגנו עבורכם כמה רעיונות נחמדים למתנות יום הולדת לילדי הגן של ילדכם. אנו מקווים שילדכם ייהנה ביום ההולדת שלו יחד עם שאר החברים וילדי הגן! בהצלחה ומזל טוב!

נגישות